Cold, jävligt cold.

Är det. Fast jag njuter med ögonen. Sån här vacker rimfrost kommer jag, med största sannolikhet, inte se nästa vinter. 
 
Vad gör jag nu för tiden?
Jag tänker stora tankar om allt, börjar på något sätt få ihop samhället och allt runt omkring.
Jag fasar inför dessa kommande veckor som är sprängfyllda med med pianokonserter, luciarep till flera olika luciatåg med olika understämmor och en högst spontan lunchkonsert där jag ska sjunga What makes you beautiful med 1D, hur hände det?
Jag går på fotoutställningar, folkdans och manskörkonserter med en oväntat talangfull Henrik Dorsin, gör fudge och spelar pianoläxa med småsyskonen och deras spretiga, ovana fingrar.
Jag gnager upp mina läppar, förbannar mitt elektriska hår och klipper naglarna, men dock bara för gitarrspelandets skull. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Astrid

JA! En fin snöbild!

2012-12-05 @ 16:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0