MR, politiskt system, yttrandefrihet, maktfördelning...

God eftermiddag.
Fastän det är lördag idag gick jag upp klockan 8:30 för att spöa skiten ur samhällsuppgiften. Herregud, ju mer jag arbetar på den, destå större blir den, känns det som. Och den ska vara klar på fredag. Min överopptimistiska tanke att jag inte ska plugga något på min födelsedag är nog helt förstörd. Fast just nu är jag såå stolt för jag har just läst 20 sidor text om de mänskliga rättigheterna i Turkiet! Herregud...
.
Men ikväll blir det stor födelsedagsfest för Sara och Sofia! Fast det är det enda roliga jag får göra den här helgen, det har jag bestämt.
.
Tack och hej, länge leve pastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0