Stjärnor

* Man vet att man spelar och sjunger bra när ens pianolärare bara sitter tyst en lång stund och inte har något att säga. Du är så bra Ewa. Tack så mycket för att du är min pianolärare.

* På mornarna är bussen alltid full med gymnasiefolk och alltid är det nån som trycker på stoppknappen innan hållplatsen, fast jag har aldrig varit med om att någon inte går av vid gymnasiet. Som om de är rädda att bussen inte kommer stanna.

* Igår såg jag och mamma ett program om en norrman som var ute på fjället i ett helt år ensam med bara sin hund och sov under bar himmel varje natt. Å vad jag också skulle vilja göra det.

* Jag längtar till fredag då jag ska få träffa Ella. Och ge henne sin vita burk som hon gav mig chokladbollar i för några månader sen.

* Vår hemkunskapslärare är himla bra. När vi skulle skriva en motivering på ca 2 timmar fick vi dricka te och blev bjudna nybakade havreflan och chokladmuffins. Och jag som trodde skolan var tråkig.

* En liten dröm jag har är att köpa en Mulberry Alexa. Men herrejösses vad dyrt. Men drömma kan man alltid.

* Nu måste jag fastslå mitt gymnasieval. Nu nu nu bums.

* Jag är så nyfiken på hur mitt liv kommer se ut om ett halvår. Och frammåt.

Kommentarer
Postat av: Astrid

ANDRA STJÄRNAN ÄR SÅ HIMLA RÄTT!

2011-02-22 @ 18:25:48
Postat av: AK

Angående stjärna 3... ett helt år Tove??? ARE YOU NUTS?!?!?!?!? Hehe... svara gärna på frågan <333<3<33<3<3<3<3<33<33333<<33<3

2011-02-23 @ 19:36:07
URL: http://lapetitefilledelasuede.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0