FF

Igår var det föräldrafritt hemma hos mig! Ja, för mamma var på kryssning så det var bara jag, Kali och Kris hemma. Och ja, Kris är så barnslig så han räknas inte som vuxen. Han hade iaf köpt hem massa våffelsmet så vi hade värsta våffelmiddan, herregud vad vi käkade! Våfflor med bär, våfflor med smör och marple sirup, våfflor med sylt och grädde... Så efter det fick Kali en sockerchock och sprang runt och fnittrade, ungefär så som jag brukar göra. Så Kris kastade ut henne genom dörren och sen gick vi alla till min gamla skola och spelade fotboll! Ååå och sen kom barnminnena forsande över mig och jag sprang runt och visade alla lekar jag och mina kompisar lekte. Sen gick vi trötta hem när det började mörkna. Sent mitt i natten satt jag och tittade på kinesisk ninjafilm och klippte tånaglarna.

Idag kom mamma hem och väckte mig. Det är så mysigt att hon är hemma. Jag håller fortfarande på att skriva om Vietnamkriget, det går så trögt!

Tja, det var väl det.
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Lisa

taaaaack Tove! :)) men nää såå bra är jag inte... :)

2011-04-09 @ 16:48:49
URL: http://widerbergs.blogg.se/
Postat av: TOWE

fin bild i headern :)

2011-04-09 @ 22:14:07
URL: http://towe.webblogg.se/
Postat av: Astrid

Kris räknas inte som vuxen, HAHHAHAHHA!

2011-04-10 @ 10:19:33
Postat av: AK

HAHHAHAHAH!!! Hon låter lite som jag, den där Kali!! :D

2011-04-10 @ 12:12:07
URL: http://lapetitefilledelasuede.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0