If you see kay

Hejilihej!

Jahopp. vaknade klockan 8 (!!) av småsyrrorna när de gick upp. Sov nämligen i heddas rum, mysigt! Nu har jag en hel dag att göra absolut ingenting på. Vill ha inspiration!!!!!! Sjunga, spela, fota, skriva måla, anything!!!! Sen på kvällen ska vi tjejer hem till Josef och hjälpa henne att sätta upp bilder på oss själva på hennes vägg.
Och så är jag snorig. Och har massa finnar i fejjan.

Men en rolig grej är att igårkväll slevade jag ihop kladkakssmet och käkade men orkade inte mer än några tuggor så då kasta jag in den i ugnen så en chokladkaka står och väntar på mig uppe i köket utom räckhåll för små barnarmar.

Ciao!




Kommentarer
Postat av: Astrid

Eftersom jag inte kan kommentera ditt förra inlägg (det kommer upp en sån där 404 Error Not Found som det brukar ibland på din blögg) så skriver jag det här:

COOOOOOOOOOOOOOOOOOLA BILDER! Den med dina ögon var svincool! En bra sak med svartvitt är att man inte ser alla finnar så bra! :D

2010-09-04 @ 11:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0