Kläderna 28 maj

Idag har det varit nice. Igår var det också nice. Idrottsdag - körrep - hem och softa - sång - körrep - konsert - Vampire Diaries. Och cykeln rullade på hit och dit.

Idag har jag inte haft en enda lektion heller, bara körrep och konserter. Började kl halv 9 och slutade kl 11. NICE. Hem och käka välling och äggamacka.

Sen har jag fotat dagens outfit! Det är inte ofta det händer!



 





Temat på konserten var King and Queen så vi skulle ha på oss gult, blått, vitt och glitter och glamour! Och jag har på mig mycket nytt idag!

Gult linne - Gap London

Hudfärgad BH - H&M

Guldberlock - Bik Bok

Blomlappade jeansshorts - Cubus

Massa armband, leggings och strumpor

 

 


Kommentarer
Postat av: Ellen

HORLINJEN! Dam dam dam daaaaaaam! Haha. Annars så är det skitsnyggt. :D

2010-05-28 @ 16:02:58
Postat av: ellen

Vaaaa? "rumpdelen" hahah, är inte det samma sak? :S Aaah, jag är inte så dramatisk av mig så jag kan inte sånna saker ;)

2010-05-29 @ 15:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0