Efterlängtat cykelköp

Jag har glömt bort att berätta en sak, det händer så mycket kul just nu att jag inte hänger med!

Jag har fått en cykel!!! Pappa och jag köpte den igår och jag är såå glad!!! På tiden, jag behöver verkligen en cykel nu i vår/sommartider. Jag tog min premiärtur (om man bortser från alla 10tals testvarv på parkeringen utanför Elgiganten) när jag skulle hem till Ellen för filmkväll. Allt gick bra till sista uppförsbacken då kedjan hoppa av! Men Ellens pappa fixa det och sen cuklade jag hem kl halv 12 i rädsla (inte av fula gubbar för de kan ändå inte springa efter mig, utan att kedjan skulle hoppa av en till gång).

Men jag gillar den ändå, vit och tantig är den också, precis som jag vill.


Kommentarer
Postat av: ellen

Tack så mycket Tove! :) Och din tantiga cykel är jättefin! :D

2010-05-15 @ 22:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0