Brevet har kommit...

Hej
Nu har jag kommit hem från en kul shopping med Ellen. (berättar mer om den sen)
Snart ska Astrid Å komma hem till mig och vi ska mysa. Mamma och några av hennes kompisar kommer också komma snart på middag.

Men det viktiga jag tänkte säga är att för en stund sen gick jag ut i mammas blommiga träskor och hämtade posten. och gissa vad som var där? Ett brev från stipendiegruppen! Herregud vad jag är pirrig, håller på att gå sönder! Men jag vågar inte öppna det än, väntar tills Astrid har kommit!!!!

Ha, Shannon kom precis förbi! Nu ska hon på sång men hon kommer tillbaka efter för hon vill ju också veta om jag har fått stipendiet eller inte!

Herreguud!! Astrid kom nu!!!

Kommentarer
Postat av: Astrid

ÅHHHHHHHHHH! HOPPAS DU HAR FÅTT DET!! Hälsa Shannon ifrån mig!!

2010-05-07 @ 16:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0