Blommigt fint

Haj.

Tisdag. Matteprov. 3 pizzor på HKn. Rensa maskrosor i jordgubbslandet i solen i flamingolinne och jeansshorts. Pippiflätor med ståltråd.

Så har det sett ut för mig idag!

Var innepå HM och kolla kläder (vad annars??). Hittade tre fina grejer.


ÅÅÅÅÅh vad jag vill ha dom!!! Billiga!! Blommiga!!!


Okej. Jag har bestämt mig, jag ska HA den!! Jag måste ha den!!


Blommig, billig och sladdrig klänning. Är lite svag för sånt.

Snart (kl 9) ska jag på genrep och dansa Pippidans!
Tjo!

Kommentarer
Postat av: ASTRID

Lycka till "Pippilotta Vicktualia Rullgardina Efraemsdotter Långstrump"! :D

2010-05-18 @ 19:43:18
URL: http://LACROISSANT.BLOGSPOT.COM
Postat av: Astrid

Åh! De första ville jag ha förut! Men sen glömde jag bort dem....de är lite (mycket) mer du än jag!

2010-05-18 @ 20:22:21
Postat av: lovisa

hihi, jag har den hatten fast svart :) fast passar inte i hatt hehe.. så aa :D nae måste fortsätta plugga matte nu, seya _:D du kommer få min konfirmation va ? hoppas det!!

2010-05-19 @ 20:27:48
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0