Öppet Spår

Hejsan alla flickor och pojkar!

Nu är Tovetott tillbaka igen från Dalarna! Vilken lycka...
Igår åkte mamma, Kris och moster Brita öppet spår! Det är samma sträcka som Vasaloppet, 9 mil (!!!), fast inte lika mycket tävling typ. Jag, mormor, morbror Anders och morfar stog precis vid målgången i Mora och tog emot skidkämparna. Jag hade såklart med systemkameran (tur att det inte snöade!) och knäppte av några fina bilder.


Lite innan målgången. Många stog på sidan och hejade på. Jag tror det var ungefär 4000 som åkte öppet spår idag. Fatta vad många som åker det riktiga Vasaloppet...


Det stog många coola fotografer med Moon Boots och proffskameror vid målgången och ropade: Få se ett leende, upp med armarna i luften! Fast jag stog där också med min coola proffskamera och döballa vintermössan. Så det så.


Mästefotografen Mormor tog denna otroligt skickliga bilden på mig, största mästerfotografen med julmössa, osminkade ögon och sneda tänder. =) Fast jag är skitfin ändå.


Halvsuddig bild på kämparsystrarna! Moster Brita och mamma Karin med likadana skidor.


I fäders spår - för framtids segrar.

OJ!
Desperate Housewives börjar om EN MINUT! säsongsstart!
WOOHOO!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Ja, du är fin ändå! :)

2010-03-03 @ 19:42:11
Postat av: Anonym

Ja, du är alltid fin. Hoppas att ni hade det bra i dalarna. :D

2010-03-05 @ 21:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0