Skinn, dragkedjor, rosor, blont hår.

Idag på stan köpte jag, hör och häpna, efter lång betänketid, en skinnjacka! Skitcool från H&M 299 ynka spänn! Kunde inte låta bli... den hade ju en ros i nacken...

Jag vet att alla har (hade) dom men jag tyckte den var så cool och jag har alltid velat ha en. Och så ska jag ju ha en jeansjacka i vår... det här blir krångligt... =)

 



 

Redigerat bilderna i Picasa, skruvat upp kontrasten en del och lite till grejer. Fotade med nikon D3000.

Och jag köpte också ett svart, smalt, flätat läderbälte från GinaTricot. Behövde det väldigt mycket. Tog ingen bild på det för alla vet väl hur ett sånt ser ut, eller hur? =)

Ska visa de fina bilderna från Falun snart.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Den är skit snygg Tove! :D



Haha, och det där med bilden. Ibland när jag också ska se konsigt ut, typ efterbliven på en bild så när man tittar på bilden ser jag preis ut som vanligt :S :P

2010-03-04 @ 09:23:14
Postat av: Astrid

HOT HOT!

2010-03-04 @ 11:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0