Snart dör den...

Okej. Nu har jag exakt 12 minuter på mig att skriva.

Det är nämligen så att halva delen av batterisladden till datorn är spårlöst försvunnen (småungarna har haft datorn) så det blir inte mycket dator för mig ikväll. Det är iförsig bra...

Annars så, viket snöoväder det var idag! Kändes som om man var i ett stormigt Narnia (eller som Åland tycker, en krigsplats i Tyskland). Lite mysigt och jättebra för att nästa vecka åker klassen till kungsberget!!! Det ska bli såå kul!
Men sen så kan snön smälta bort (helts utan allt det blöta ;) så att man kan gå runt i fina kläder och ljusrosa Converse.

Nu ska jag plugga engelska och franska och säkert nåt mer.
Ni får ha det så bra!
Tja!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Sommar<3

2010-01-27 @ 19:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0