Isande kyrkpromenad




Samma motiv, olika siffror på kameran.




Den bilen har stått där så länge jag kan minnas.


Pling pling pling WOOOSH!




Coolaste mössan.

Imorse var jag i kyrkan med Ellen och några andra, som de flesta söndagar. Jag tog med mig kameran dit och fotade när jag promenarade hem. Vilken lugn och härlig morgon va? Men skit vad jag frös om fingrarna när jag fotade! Tyckte jättesynd om min lilla kamera. <3 Men vi klarade oss hem med några halvfina bilder i minnet.

Nu ska jag försöka göra lite läxor, den vanliga obehagliga läxstressen börjar komma krypande.
Men nu lyssnar jag på Eva Cassidy. Hon och hennes låtar ger mig alltid ett lugn.

Hejdå på er.

Kommentarer
Postat av: Astrid

JAG BRUKADE SE DEN DÄR BILEN NÄR JAG CYKLADE TILL SKOLAN!! Hahah =)

Schnyyyygga bilder! Jag älskar tågbilden...

2010-01-31 @ 15:32:06
Postat av: ASTRID @ lacroissant.blogspot.com

"Åh! Ska jag visa min fina mössa?"

"Eh, helst inte......." - HAHAHAHAHAHAHA!!! Kommer du ihåg? :D

2010-02-01 @ 16:21:26
URL: http://lacroissant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0