Broderinycklar







Äntligen! Jag har försökt logga in på blogg.se i flera timmar och nu äntligen funkar det!
I alla fall, jag ville visa er mitt nya jättefina band till mina såpnycklar. Det är faktiskt mamma som har broderat det där när hon var lika liten som jag, tänk vilket jobb!
Förut har jag haft en trasig skitig rosa hårsnodd, så nu tyckte jag att det var dags att byta. Nu har jag världens finaste nyckelband.

Nu börjar Robinsson!
TJA!

PS. Det här är det 500de inlägget! Grattis bloggen! :D

Kommentarer
Postat av: ASTRID @ lacroissant.blogspot.com

Oooh! Vad göööööllligt!!!! :D

2010-01-31 @ 13:07:34
URL: http://lacroissant.blogspot.com
Postat av: Astrid

Snyggt! Vet du? Min mormor vill lära mig knyppla. Det är typ att man knyter trådar tills dem blir spetsar. Verkar dötrist :S

2010-01-31 @ 15:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0