Sjuk, check. Julklappar, check.

1a december idag. Kände mig inte helt kry i skolan så jag gick hem. Sov och drömde konstigt att jag flög och inte visste vägen hem. Har tagit en Piren och käkat så jag känner mig lite bättre nu.

Men en sak som har gjort mig jätteglad är att lite beställda julklappar till mina nära och kära har kommit i ett fint paket med posten! Å nu längtar jag till jul då jag kan ge dom presenterna. Det innehöll också en liten present till mig själv, som jag visar här under. =) Coolt va?


Ett sånt här örhänge fast blått i olika nyanser. Den kallas "drömfångare", fint va?

Kommentarer
Postat av: Greatdays

Tråkigt att du känner dig krasslig, men kul att du kommit en bit i julklappshandeln!



Skulle du få slut på idéer till julklappar får du gärna spana in våra julklappstips på:

www.facebook.com/Greatdays.se



God Jul!

/Greatdays

2010-12-02 @ 16:43:49
URL: http://www.facebook.com/Greatdays.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0