HOOME SWEEET HOOOME!

Yes! I'm back! En vecka ute på en ö i en liten sliten röd stuga utan vatten och el har varit alldeles underbart. Jag har blivit helt förtrollad av naturen där ute... Det enda jag har gjort är i princip fiskat med nät och läst. Jag tar dock inte tvättat mig på en vecka, inte mig emot höhö, (förutom ett nakendopp i det blå bland tvången och fiskarna) så mitt hår ser ut som ett fågelbo och jag fasar för att borsta ut det men längtar (typ första gången i mitt liv) efter att duscha. Att gå på toa är i för sig lite lyxit, börjar få lite ont i benen efter allt hukkissande i buskarna. =)

Jag har inte visat mycket av hur min sommar ( okej, det är en månad kvar av den) har sett ut. Men oj vad jag ska visa bilder! Jag kommer fortsätta in på hösten med varma sommarbilder!

Hörs om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0