Välkommen hem pappa

Nu är lycklig. Verkligen jätteglad! För Pappa har kommit hem från Tokyo!! (Han var nämligen på jobbresa till både Kina och Japan men sen kunde han inte komma hem tack vare vulkanens askmoln och kom till slut hem igår!) Jag har saknat honom jättemycket, sist jag träffade honom var nog innan påsklovet!

Men jag är också jätteglad för han kom hem med massa presenter till mig! Till exempel:

 

ETT PAR CONVERSE!!! Gud vad jag blev glad!! Ett par rosa i precis rätt storlek och med fint märke på sidan. Har haft på mig dom hela kvällen. Älskar dom.

 









Usch vad jag kommer slita ut dessa, men jag hoppas de håller i några år iaf. =)

Men vänta! Det är inte allt! :D Jag fick också två tröjor från Aberdrombie & Fitch. Jättefina båda två.

 




Det är helt omöjligt att vara seriös hela tiden.




AF. Adolf Fredriks. Haha, nä. Jag bara skoja. =)

Tack så hemskt mycket världens bästa Pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0