Herregud

Nä nu ska jag skriva ett inlägg. Men jag har mycket bra föklaringar på varför jag inte skrev igår och i förrgår. =)

Iförrgår var vi ju Grönan! Och jag åkte uppskjutet!! Det är det värsta jag har gjort!! Astrid J satt brevid mig, tur det! När vi var längst upp fick jag typ panik, seriöst, jag hyperventilerade, genom näsan! Jag var så rädd att jag skakade i hela kroppen, till och med huvudet skakade! Och när man rusade ner skrek jag typ genom näsan, för att jag var rädd att käkarna skulle slå ihop! Haha efteråt kunde jag knappt gå...
Det var också typ Svamp-Bob-konsert och då fick vi se bla. Molly Sandén, Marcoolio, Alice och Nanne Grönvall uppträda! Skitkul fast det var skitmycket folk! Fast vi missade tyvärr E.M.D och Alexander Ryback, dom hade varit kul att se, men då var vi upptagna att åka insane flera gånger, såklart! XD



Igår var det skola. Måndagar är absolut den jobbigaste dagen i veckan!
Efter skolan var det terminstart på pianot! Och ofcorse glömmer man noterna höhöh! Sen var det hem, käka middag och spara krafterna lite och sen iväg igen! Till dansen som börjar 20:45! När jag gick till tåget var det redan mörkt och kallt! Och min grupp är avancerat stadie och det var typ bara 15-16 åringar! Och jag hade ju missat en lektion men jag klarade faktiskt dansen väldigt bra....=) Jag såg Elin och Sofia, vinkade till dom. =)
Sen kom mamma och hämtade mig och jag tog en snabbdusch och stupade i säng...

Den här dagen får komma i ett annat inlägg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0