Pinkie Penny

Gud.
Jag håller på min engelska berättelse och det går trögt, väldigt trögt... -.-
Pinkie Penny är en liten minimänniska som bor i en trollskog. Hon ska gå och plocka blåbär och så händer massa grejer på hemvägen. Jag har typ ingen aning om vad som kommer hända (kommer på medans jag skriver, dålig teknik!), men vitsen är att hon inte har några blåbär kvar i sin lilla vagn när hon kommer hem.
Är det någon som har ett förslag på vad som kan hända?

Och grejen är att den måste vara två sidor lång fast med 12 punkter och dubble-space. Och den måste vara klar imorron...

Haha, nää måste go on.... yo


Kommentarer
Postat av: Flora

sv: nikon d40x! :)

2009-09-09 @ 22:34:00
URL: http://floras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0