Glädje

Ciao! <3

Gårkvällen vad super. Vi hade så kul och allt blev så lyckat!



Tomat och mozzarella var en liten del av hela den stora italienska buffén, vi blev jättemätta! =) 



Ha, jag. Ha, det ser ut som ett fuck-you-finger men jag tror det är en halva av Astrids peace-märke. =)



Astrid J och jag. Fina och seriösa. <3



Inte fullt så seriösa, haha!



Vi misshandlade ljusen och gjorde vackra konstverk. Här är tex en skäggig gubbe, som röker tändsticka haha!... eller nåt :P


Imorse kom mamma sjungande med oboy i födelsedagskoppen och 14 levande ljus. Såklart var jag vaken innan. =) Kris kom upp efter och grattade mig. Han ville inte sjunga <3



Kan det se mer mysigt ut? <3 Nä.



Massa presenter. Alla de här är från mamma och mormor och morfar. =)



Det här fick jag imorse och av Astridarna, Jossan och Ellen igår:
-Två nagellack, typ korall och silverlila, av Astrid Å och Jossan.
-Massa choklad (4 st kakor!) två 200g mjölkchoklad, en 70% och en med luftbubblor! Den åt mamma och jag upp idag. =)
-Två grejer till min gitarr. En barréklämma (älskar den!) och en grej så att jag kan stämma gitarren!
-En halsduk, jag som inte har en, superbra! =) supermysig
-Twilight och New Moon på engelska! Twilight fick jag av Astrid J och andra av mormor. :D
-Ett fint halsband med en minisilverdalahäst! Så fin. <3
-Och min handväska som jag har letat så galet efter!! Mormor hittade den i Falun och skickade den! Det var nog den bästa presenten efter som jag inte trodde jag skulle få den! <3 <3 Älskar den...

Jag undrar vad jag ska få av pappa. Inte så mycket tror jag. =)
Men jag är verkligen jätteglad för mina fina presenter, som jag har fått tom. innan min födelsedag! Men jag tror att igår och idag känns mer som min födelsedag än den riktiga kommer kännas...

Men längar tills imorron...
Nu ska jag leva klart den sista dagen som 13åring. <3

Kommentarer
Postat av: Astrid

Snart Tove....snart så är du Fjortis! :D

2009-10-25 @ 19:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0