Asgarv!

Todilouu!
Idag i skolan slog det mig att det var väldigt länge sen jag hörde "Lonley" med Akon! Så nu lyssnar jag på den på Spotify, får typ danslägerkännslor av den låten(vet inte varför)! Apropå dansläger, längtar jag jättemycket dit! Ha, jag har dansat runt hela veckan, gjort roliga diagonaler när vi går nånstans.=) En gång hoppade jag "Fame-hoppet" och typ trampa snett med foten, polarna bakom mig asgrava skitmycket! Det såg tydligen skitkul ut! Varsågoda! =D

Men idag har jag varit helt borta och skrattat för allt och ingenting! Hahaha, till exempel:
Jag var i biblioteket och Astrid J och Ellen satt utanför, utomhus då. När jag skulle gå ut blåste dörren upp precis innan jag skulle öppna den. Så jag gick ut som ingeting hade hänt och då satt Astid J och Ellen och skrattade jättemycket. Jag fatta inte alls varför =) Men dom beskrev det som att det var som om jag var värsta gudinnan och dörren öppnade sig för mig och där steg jag ut i blåsten, typ. Jag började asgarva! Jag kunde knappt få fram att det också skulle kunna ha varit typ rök med eller nåt, för att jag skratta, och så sjönk jag ner på bordet för jag var så trött, men skrattade för ingenting fortfarande... hahahah! =)=)
Väldigt skum grej och inte alls så rolig för er, fast jag är typ lika trött och skrattig nu så... =)

Innan franskan var vi så trötta så vi gick och köpte godis. Jag köpte ganska mycket, men nöden har ingen lag!

Hejsvejsandå!

Kommentarer
Postat av: M A L I N

hoppas dagen har vart bra :D

2009-05-14 @ 17:31:14
URL: http://www.malinh.com
Postat av: Kan Dee Drawings

Åh, tusen tack så himla glad jag blir! <3

2009-05-14 @ 17:52:55
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: lovisa

Hahah, jag köper typ alltid godis i skolan (a) hahahah, svårt att låta bli (:

2009-05-14 @ 17:53:43
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0