1 Maj 2009

Hej
Nu känner jag mig glad. Av typ nästan ingen anledning. Kanske dels för att det är en feel-good-låt på radion, och att det är lite komiskt att pappa inte fått sin gröt än (vi andra har redan käkat klart frukosten), för att han springer runt och hjälper barnen med massa grejer (ha, som att torka på toa), för att Marie inte kan springa runt för att hon har ont i knät efter en operation! Ho, lång mening!
Fast mest glad är jag ju för att klockan 11 ska jag trampa ner på min fina cykel till Shannon! Då ska vi också fira Astrid i efterskott! 

Ellen, jag har också otrolig träningsverk efter gympan igår! I senorna vid armhålorna typ, i armarna, låren och i magen! Det gör ju ont, fast det är liksom en skön ont på nåt sätt, och så vet man att man har kämpat bra! 

Nu ska jag göra iorning mig
Hejdå för en stund! 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha, både du, jag och Jossan har träningeverk på ungefär samma ställen! :O :P

2009-05-01 @ 16:34:07
URL: http://elleenss.blogg.se/
Postat av: Ellen

Yesbox Tove, jag och Jossan är två grönalund töntar! :-D

2009-05-01 @ 16:54:03
URL: http://elleenss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0