Twilight... :)

Jag håller på att läsa tredje boken i Twilightserien, jag är helt förhäxad av dom böckerna... men jag tycker inte om att prata om dom, konstigt nog.... För när jag läser dom kan jag liksom inte föreställa mig att någon annan också gör det, berättelsen är ju liksom så personlig...
Jag läste ettan och tvåan i sommras, alltså väldigt tidigt... kan kanske bero på det.
Jag bara säger det så att ni inte tror att jag är en sån som inte bryr sig om dom böckerna, jag är bara en sån som älskar dom och tycker det är lite synd att allt om dom är så mycket i fokus...typ....... det där var lite skumt sagt, jag vet, men det är i alla fall hur jag känner/tycker. :)
Jag läser dom på svenska så jag får vänta ett tag på fyran, men det gör inget.. och jag har inte sett filmen.
Hejdå!

   


Kommentarer
Postat av: Lovisa

har du första boken ? måste läsa !!!

2009-01-07 @ 20:31:00
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0