Skrubbsår och sho

Tja!
Idag när Ellen, Astrid, Jossan och Jag gick utomhus pratade vi om gånger vi hade kalkat. Då skulle jag visa när jag näästan halkade men dåå snubblade jag över mina stora, fula, klumpiga, killiga skor och ramlade framåt! Handflatorna tog emot gruset och jag fick några små skrubbsår, ajaj! Men just vid tillfället jag ramlade garva jag (och dom andra) skitmycket så det gjorde inte så mycket, men efteråt sved det ganska mycket....:S

Men eftermiddan blev jättebra, för Astrid och jag hade bestämt oss för att åka ner på stan och fönstershoppa lite! På tunnelbanan satt vi typ helt tysta och inte prata med varann och jag höll typ på att somna, men men..... :P
Först gick vi in på Monki (såklaart!). Där testade vi lite skumma grejer. Sen gick vi vidare till GinaTricot Och där provade vi jättemånga snygga grejer, allt jag prova blev jag förälskad i men dom största favoriterna blev nog ändå en aassnygg jeansväst som faktiskt såg skitsnygg ut på mig (<3), och ett par rosa-oranga jeansleggings som va så hilma sköna och lena!! Men båda plaggen var ganska dyra...
Men till slut köpte vi en varsin stor tishört (vänj dig vid det ordet du), astrid tog en vit-ljusblå-randig, jag tog en svart-vit-randig. Nu har jag på mig den och känner mig fiin <3
Okej, sen gick vi till H&M och astrid köpte en supergullig sommarkjol som hon hade spanat ut förut.
Sen orkade vi inte shoppa mer så vi åkte hem. Men innan vi skjilde oss åt köpte vi oss en varsin "frapino" på espresso-house, gott!
Sen tog vi ett kärt farväl, för nu kommer jag inte se henne på mer än två veckor! Hon ska till Kolombia, den lilla lyckosten.... :(

Det är tyyp min dag
ciao! <3 

Kommentarer
Postat av: astrid

KAMBODJA!! Jag ska till Kambodja! Snart kommer taxin!

2009-02-19 @ 12:25:07
Postat av: astrid

KAMBODJA!! Jag ska till Kambodja! Snart kommer taxin!

2009-02-19 @ 12:25:34
Postat av: Ellen

Ja, jag vet xD



Men räkna med att jag kommer ha denna blogg tills jag döör ^^

2009-02-19 @ 15:41:53
URL: http://elleenss.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hahahahahahahahaha, hon ska till KAMBODJA inte KOLOMBIA!!!!

2009-02-20 @ 11:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0