Dammsugarpåsekris!

Hej
Nu har jag ändrat lite till med designen på bloggen. Inte så mycket, ett pyttesteg i taget, långsamt och säkert ;P
Det är kanske lite flickit, vad tycker du?

Idag har jag inte inte varit ute nån gång, snart ska jag nog bara, bokstavligt sett, sticka ut näsan genom dörren, bara för att, hihi :) 
Imorron är det skola igen och jag är verkligen inte förberedd för det! Har en fysikläxa tills imorron och det är att leta upp en smart uppfinning hemma och typ skriva massa fakta om den, ja tog osthyveln! Den är lite smart tycker jag!

Jag skulle också dammsuga i mitt rum idag, men dammsugarpåsarna var slut så då fick jag ta våran gamla, skruttiga dammsugare istället! Den har knappt någon sugförmåga och man skyfflar bara runt dammet, så jag gav upp redan innan jag kommit till hälften av rummet.   
..Men nu kom  pappa precis in i rummet och sa att vi ska åka och köpa bla. dammssugarpåsar, bra... Vi ska också panta burkar och flaskor, en liiten ökning till min pengalåda, hihi! 

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0