Nyårsstädning

Herregud vad jag har varit duktig idag. =) Sen jag kom hem från bussen har jag flängt runt i mitt rum och städat! Som jag sa har jag damsugit och damtorkat (okej, inte såå nogrant) men jag har också nu ikväll sorterat alla gamla prylar som var på mitt skrivbord, som vi ska säjla (ska få ett nytt!), och lagt dom i tre högar på golvet. En som ska slängas, en som ska ges till småsyskonen eller gömmas i källaren ett till tag, och en som jag ska spara. Tråkigt nog blev spara-högen störst...
Jag har också packat upp galjar vi köpte på IKEA och hängt upp kläder på dom, en liten förändring i min för alltid för lilla och stökiga garderob. Ska få en liten typ smal garderob som jag kan ha lite kläder i och prylar man inte vill se, haha. =) Behövs kan jag säga!
Och när jag rensade en liten låda i skrivbordet hittade jag till min otroliga lycka en tuggumiask! Så bra mitt i allt damm! :D
Och jag har tagit av de allt för gamla sängkläderna och hämtat nya. Har dock inte tagit på dom, hatar det! :(

Jaaa. har inte gjort så mycket mer, suttit vid datorn i några timmar bara. =)
Men snart ska jag nog ändå bädda min säng och krypa ner och sova. Längtar tills jag får min nya! Vi har ju köpt den och den står i rummet brevid, men vi glömde köpa fötter... såå typiskt!

Aja, hej mer er. Det här blev tråkigt. =)

Kommentarer
Postat av: Astrid

Jag gillar att byta sängkläder...

2009-12-28 @ 23:31:43
Postat av: ellen

Det var inte alls ett tråkigt inlägg! Roligt att du är tillbaka på bloggen :D

2009-12-29 @ 00:05:53
Postat av: ellen

Och du! Mitt inlägg från idag när vi var i stan heter 80% för att du saknades, då blir vi bara 80%!! :) Just so you know ;)

2009-12-29 @ 00:10:24
Postat av: FOTOGRABBEN

sv; okej :D



Händer idag?

2009-12-29 @ 11:23:38
URL: http://fotograbben.blogg.se/
Postat av: lovisa

en av alicias låtar heter i need you ;)

2009-12-29 @ 21:22:19
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0