Alicia Keys Maraton

Ha, jag är ju inne i en stor Alicia Keys-period, och det bästa är att jag har spelat hennes musik här så mycket så Lovisa också gillar henne! Tummen upp! :P

Några låtar som spelas rätt så hårt:

Superwoman. Introt har jag lärt mig på piano själv, på gehör, det du. Och så har jag lärt mig en del av As I am, på gehör. =)


Go ahead.


Prelude to a kiss. Den här vill jag lära mig på pino, och sjunga. Kan den på gitarr.


Sure looks good to me.


Another way to die. James Bond låt. Kan lite på gitarr.


Wreckless love.


I need you.


Love is blind.


Wait til you see my smile.


That's how strong my love is. Älskar pianospelet i början.


Empire state of mind part 2 broken down. Typ hennes lilla verision.


Like the sea.


Jaa, typ det som fyller min vardag, ganska bra va? Inte för att någon lyssnade igenom alla de här... Var bara uttråkad =)

Nu ska vi promenera i mörkret och köpa godis! Vi har fått lite abstinens när man inte får den mängd sötsaker vi är vana vid jul! :P


Kommentarer
Postat av: Astrid

Hon e grym!

2009-12-27 @ 22:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0