Pladder..., mycket pladder =)

Halloj
Sorry att jag inte skrev nåt mer igår, det blev nämligen så att vi sov över också, humpf! =(
Orkar inte berätta vad vi gjorde, men typ middag åsså ner till datorn, min räddning! Men jag hade inte internet så fick hålla på på käära Picasa 3, rekommenderar det! =) Jag har faktiskt gjort en ny, jättesnygg header till bloggen! Men jag fasar för när jag (eller nån annan stackare) ska fixa in den på själva bloggen! Hemska minnen...

Aja. Idag när vi kom hem från Rindö, där deras land var, grät jag en hel del i sängen, en grej jag blev sur på bröt ut helvetet med gamla minnen (Marie, familjen, längta efter mamma (och Kris), hämndtankar... a, osv osv ni kanske inte vill veta allt dåligt). höhö, sorry =) Pappa kom på mig och sa att vi skulle prata, men vet inte när det blir direkt.

Aja (nr 2). Idag var vi ute allihopa med båten till en härlog obebodd skärgårdsö och där fikade vi och badade näck. höhö =) Pappa och jag åkte hela vägen hem med båten. Men på vägen åkte vi till vårat gamla landställe "Hästen" som vi hade när jag va ungefär 3-4-5 år. Det hade nästan inte ändrats alls och jag blev helt rörd av alla fina barnminnen... <3
Sen när vi åkte hem körde jag båten och ibland körde jag i typ 33 knop! ( = väldigt mycket!!) haha =)

Nu håller vi på att packa för vi ska ju ner till Lovisas land!




Från vår båt.  Motorn har 300 hästrkafter med kompressor! Har jag fått reda på =) Och det är verkligen skitsnabbt/mycket!

Nää, nu vill jag titta lite på Snuten i Hollywood, Eddie Murthrie (stavas?) är u bara så sköön! (snygg också!)

So long suckers! =)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

du kan prata med mig när du kommer !!! om dt där .. men iaf. saknar dejjjjjjjjj D:, shiiet va kul vi ska ha :D <3 hahaha o vi har en liten liten motorbåt som vi ska renovera typ HAHA och motorn är sönder dessutom ;) men dom ska laga den :D hihi, lkyckat lixs . .men iaf,, jag har fettttth tråkj på landet. save me fan<1!

2009-08-09 @ 11:29:59
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Astrid

Naj då! Du måste berätta för mig!

Men var det på det landstället som jag på en gång? är vi hade simskola med abborrarna? =)

2009-08-09 @ 16:26:19
Postat av: Ellen

Haha, kan tänka mig mini Tove och mini Astrid gå omkring och ha en simskola med abborrar :-D



Hoppas Totten att det känns bättre när du pratat ut för du förtjänar verkligen att må bra :)

2009-08-09 @ 16:56:39
URL: http://elleenss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0