Kvällshej

Halloj.
Nu är man hemma igen efter födelsemiddan hos Ellen!
Det var ju Jag, Astridarna, Jossan och såklart Ellen, de gamla vanliga. <3 Vi hade jättekul! Vi beställde pizza, jag tog en med skinka, ananas, banan och curry, mums! Till efterrätt blev med daimtårta, till Jossans storslagna förtjusning!
Av mig fick Ellen ett stort 350 grams paket Geisha, ha ironi, och ett nagellack, tur att hon inte hade just det! =)
Det blev mycket prat och skratt men till sist åkte alla hem, jag tog då bussen och gick skyndsamt hem i duggregnet.



Pizza i Italien, currypizzan idag var nästan lika god, hihi!

Ja, jag ville bara säga god natt
Nu ska jag jag bara kolla lite snabbt på vilken danskurs jag vill gå i höst, måste ju anmäla mig nu!

Puss och godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0