Härliga sommardag!

Hej!
Nu ska jag berätta om gårdagen!
För det första var det så himla vacket och armt sommarväder att man blev helt lycklig inombords, helt fantastiskt!
Astrid kom över och vi satt vid datorn en stund och lyssnade bla på Veronica Maggio, fick gamla fina minnen! Sen gick vi till en lekpark och satt och solade på en bänk med våra supercoola solglasögon. Vi pratade om gamla minnen och framtiden. Vi gungade också, det va jättelänge sen jag gungade, det var jättehärligt! Sen sparkade vi av oss skorna och gick på ömma vinterfötter till ena ändan av den stora gräsmattan. Vi tänkte inviga sommaren med att springa över hela gräsplanen barfota! På bara några sekunder var vi på andra sidan och va aldeles lyckliga, i alla fall jag!! Vi sprang över flera gånger och sprang så snabbt att vi inte kände av alla kvistar och vassa grejer. Sen klättrade vi upp i en klätterställning och pratade och tittade på samma buss som åkte förbi flera gånger. Till sist gick vi hem med skorna dinglande i handen. När vi kom hem skulle vi baka chokladbollar men då saknades havregryn. Vi skjutsade varandra på Astrids cykel den korta biten till Statoil, jag sprang in och köpte, och skjutsade tillbaka. Sen ringde Shannon och ville också komma över till mig! Hon kom hem ungefär då småsyskonen kom hem och vi bakade chokladsmeten och käkade upp den direkt ur bunken. Småglinen fick bara smaka liite =). Vi satt i solskenet och spelade kort, bubblan!
Sen åkte mina underbara vänner hem och jag va ensam kvar och tittade på robinsson.

Den härliga gårdagen följdes av ännu en! 
<3

Kommentarer
Postat av: lovisa

Haha, kul att nån hade kul iaf :) <33 pusss <3

2009-04-26 @ 21:09:30
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0