Pollen-allergi-helvets-beskrivning!

Jaa, för alla ni fula lyckostar där ute i världen!! Här kommer då en maffig, biffig beskrivning om hur det är att leva i detta helvete som jag gör!!

Symtomen:
1. Röda, blodsprängda och rinniga ögon. Brukar oftast se ganska läskigt ut.
2. Lite rostig i halsen och hostig.
3. Rinnig i näsan.
4. Nyser ungefär sisådär 10 gånger per dag.



Det är oouthäärdliigt att vara kliig i ögonen! Bara man råkar tänka på att man har ett par ögon där i ansiktet eller råka peta lite där, då är man fast. Man kan sitta i flera minuter och bara gnugga sönder ögonen så att de snart ploppar ut! Efter är det ju inte heller nån som vill titta åt ens håll, som ett straff för att man kliade! Efteråt känns det också ibland som om det är en hinna över ögat, det är irriterande!
Varje gång man går ut genom ytterdörren får man värsta nysattacken! Man känner den komma krypande... tårar samlas i ögonen... a...ah...aaah....ATSHOOOOOO!!!!

Såklart har ju vi stackars pollenallregiker medicin och olika tabletter. Tack för det! (Fast nu är mina tabletter slut hos pappa men orkar inte säga det...) OCH JAG VÄGRAR TA ÖGONDROPAR! Det är sååå oobehagligt!!



Nu ska jag verkligen sova
Godnatt! (*atshoo!*)    "prosit".....
 

Kommentarer
Postat av: astrid

HAHAHAHAHAHAHAHHA!!

Stackars dig!=( =( =(

Lyckost mig! =D =D =D

2009-04-28 @ 14:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0