Annorlunda dag

 Yo. Idag har det varit en annorlunda dag och kommer också bli. =)

På engelskan hade vi en riktigt skum vikarie. Han sa att han hade blivit uppväxt i USA och bott i Bangladesh och massa andra grejer. Man kunde ju ha gått på det, förutom att hans engelska var urdålig! Det va typisk svengelska, asså han vu ju ändå liksom vuxen! Och först sa han typ att han va utläning, fast att han hette Gustav och hade gått i skolan i Näsbypark.... Ful handstil också...
.....=  riktigt skum... 

Efter lunchen åkte vi in till stan för att gå på bio. Men på den bion fick man inte käka nåt! Så vi gick till 7-11 och jag köpte en banan och chokladmuffin som jag sen spara. Filmen var kinesisk och handlade om två pojkar som va busiga och det va typ alltid synd om dom. Slutet fattade man inte alls... ganska långtråkig också..... fast på nåt sätt ändå bra =)  

Nu har jag precis kommit hem och ska käka lite innan jag ska iväg till dansen och sångrep typ direkt efter. Stressit!

Kommer nog inte hinna blogga nåt mer idag.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0