Funbeat. Oh yeah.

Idag i skolan på idrotten har vi börjat med träningsdagbok. Det tycker jag är skitkul! Och jobbigt också såklart, men det är bra för mig. Vi ska vara fysiskt aktiva 60 min varje dag (!!) så det gäller att man ligger i. Vi skriver in allt vi gör på http://www.funbeat.se/. Så idag har jag gått promenad till och från skolan, gjort bicepscurl, situps och powerwalkat. Jodu, hurtig som aldrig förr.

Ja, det var väl det jag ville säga tror jag.

Jo! Till Astrid: Nä, ingen sommar här inte, piltavlebilderna tog jag på höstlovet.
Och till Astrids pappa Magnus: Nu ska jag byta min ålder från 14 till 15. Bättre sent än aldrig! :D

Kommentarer
Postat av: Astrid

HAHAHHAHAHAH!!! Jag gillar att du skrev till min pappa. Han är lite av en Stalker....förlåt för det :P

2010-11-17 @ 19:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0