Raqueteando

Igår testade jag en ny sport! Snöskovandring! Jag, Tamy och två av hennes kompisar åkte till skidcentret som också hyr ut snöskor. Vi gick en slingring vacker led på den snö som var kvar upp till toppen av berget, fick en fantastisk utsikt där man såg absolut hela Punta Arenas och travade sedan skidbacken ner. Jag måste säga att likheterna med längdskideturerna i mitt kära Grövelsjön var många och sorgliga och underbara. Vi tar oss en titt. Ungefär hälften av bilderna är Tamaras och några har hennes kompis tagit. 
 
 
Väl nere käkade vi asado; grillspätt och completo med pebre och tomat, det var SÅ GOTT.
 
Annars var jag så fruktansvärt trött. Råkade somna vid matbordet för pallade inte att förstå vad de sa, haha. Här har vi hittat en kartongbit som inte fungerade som pulka men som solstol, passade mig perfekt.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Hahah, bilden där ni ramlar!! :))))) (sorry att vi väckte dig imorse med konversationen. Trodde att det var i en annan chatt...

2013-09-22 @ 20:26:32
Postat av: morfar och mamma

Hej, vad kul med en utflykt!!! Det ser underbart vackert ut - ja, faktiskt likt Grövelsjön. Bra att du dåsade bort i solen och lät spanskan glida undan ett tag....Brita och jag och Ceacar (hunden) är uppe i Falun. Tillsammans med pa, ma och fam Hallin JR har vi letat lingon men knapert. Däremot massor med trattisar på förra årets favvoställe. När vi kom upp igår (lördag) hade ma+pa middag för några av deras vänner. De bjöd på din och Britas nyårsrätt! Ja, ni två är då så himla bäst.... Åker hem tidigt i morgon bitti. Kram från Falun!

2013-09-23 @ 00:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0