La naturaleza

Märker ni att jag skriver alla rubriker på spanska? Ambitiösa lilla jag *slänger med huvudet*
 
I måndags kom storebrorsan från Valdivia så nu är hela familjen samlad och huset fullt av människor. Nu är det ledighet som gäller vilket betyder att den annars låga stressnivån sänks ännu mer vilket gör mig stressad av bara tanken. Aja, spontant som alltid stack Branko, Tamy och jag ut till vildmarken och en sjö (!!!) för att flugfiska, se Sultan förvirrat lufsa omkring (stadshund som han är) och läsa. Det såg faktiskt lite ut som Sverige och våren är påväg så jag var glad. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Astrid

Åh av mysigt med vår! Hur gåre med spanskan? :))))

2013-09-20 @ 11:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0