El vestido de la gala

Nu mobilbloggar jag om mode!
 
Med det sagt ska jag nu berätta om förbereselserna inför galan på lördag. Tanken att vara tvungen att gå och köpa en balklänning och högklackat har tyngt mig länge, jag suger på att shoppa finkläder. Igår gick jag och Yuyú till nästan varje butik i centrum och spanade. Utbudet är inte det största och klänningarna finns bara i ett exemplar och en storlek (!), de flesta köper kläder i Santiago. Fast jag hittade en vacker klänning men tvekade att köpa den när jag fick höra priset.
 
Skor var det också ja. Provade dessa som faktiskt inte gjorde så jätteont men guuud så lång jag blir, jag behöver verkligen inte bli längre än vad jag är här! Och de är dyra och jag kan inte gå i högklackat. Struggles.
 
Idag återvände jag fast med Gabi och Cote och efter mycket om och men kom jag hem med en klänning jag provat första dagen, örhängen och armband.
Lite så, vad vet jag. Snygg är jag i alla fall. Skorna är fortfarande ett problem som ska ta tags i imorgon. O, just det, jag ska gå med en kille som heter Tomás. Det är billigare att gå i par men samkönade par är ej tillåtna. Tagga!!!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Den andra klänningen var MYCKET snyggare! Och mycket mera du!

FY FÖR DÅLIG POLITIK CHILE!

2013-10-18 @ 08:56:25
Postat av: Mobbo Anders

Supersnyggt Tove, jag lovar dig att kusin Stina går igång helt på de där högklackade skorna!
Kram Anders

2013-10-18 @ 20:32:30
Postat av: Kusinen Stina

Hej Tove! Jag såg dina bilder med alla snygga kläder du köpt. Skorna du köpte var jättecoola, Fast om jag var där hade jag köpt dom blåa i bakgrunden... :)

Kram Lilla Stina! :D

2013-10-18 @ 20:36:34
Postat av: E

Jaa du är snygg! Den där klänningen kommer du kunna använda så många gånger.

2013-10-19 @ 14:52:26
Postat av: mamma

Håller med övriga talare. Mycket snyggt! Och snygga skor måste du ju ha men ta ett par du kan gå i och skippa dom randiga gamla sockorna! Tänk snart får vi kanske en bild på dej iklädd annat än skoluniform eller jeans + gamla skidjackan!

2013-10-21 @ 03:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback