Sharp Bengt

Äntligen har jag funnit kärleken i livet. Den kom till mig från en översympatisk tjej i en butik som spelade gammal fransk musik. Den delar namn med min kära far; modell Sharp Bengt.
 
Enligt Nudie ska de bäras varje dag och inte tvättas på ett halvår, instruktioner jag lätt kan följa. De känns som en del av mig själv och kommer vara med hela livet. Och genom det här köpet känns det som om jag trotsar idealet att tjejer ska klämmas i tajta jeans, som om jag går runt med ett uppror på benen. 
 
Dessa skor är förövrigt en annan ägodel som ligger mig varmt om hjärtat. De är mammas egentligen men nu när jag är hipster inser jag deras skönhet. Och de är så sköna att gå i, för en klacknybörjare som mig!
 
 
Fotografen av denna photoshoot var min kära syster Hedda. Vi ger henne en applåd för hennes utmärkta arbete!
 
 

Kommentarer
Postat av: Astrid

Nej,gud vad duktig Hedda är på att fota. Trodde att du hade använt ditt stativ! Och du passar mycket bra i brallorna! :D

2013-05-26 @ 14:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0