Snart Istanbul

God fredag.
 
Jag förstår att frustrationen hos mina bloggläsare är stor. Själv går en del av mig sönder när ingen av alla mina utbytesbloggar, som jag följer slaviskt, uppdaterar för att deras liv är så underbara att dom inte hinner med att blogga.
 
Inlägg om Istanbul kommer. När jag har redigerat alla bilder osv. Det var, hur som haver, helt fantastiskt. Jag tror inte jag har skrattat så mycket på flera år. Collinarna är bäst. Vi kom dit tidigt på morgonen och efter att ha deckat i hotellobbyns soffor var det bara att ignorera sömnbristen och ge sig ut. Sedan följde 3 dygn fullproppade av intryck. Gud så mycket man kan hinna med på en helg. Min bild av Istanbul och turkar har ändrats totalt, till det bättre, och jag skulle gärna vilja besöka staden igen. 
 
Just nu är jag hemma och är sjuk. Fast bara sådär lagom sjuk, så att man kan äta scones och titta på dålig TV. Och jag ska ta och ladda över alla bilder från kameran för ett stort arbete ligger framför mig.
 
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0