Nu vänder jag upp och ner på jordklotet

På Arlanda. Hade en underbar sista morgon med svensk mat och musik och mamma har packat ner leverpastejmackor. Hela familjen var med och när jag skulle gå grät vi, eller syskonen ville ha tidningar. Men jag är så redo. Chile väntar på mig. Nu får det hända. Ska tillbringa 7 timmar i Paris och sedan kommer Ella, den andra svenska tjejen och vi flyger till Santiago tillsammans. Där blir det YFU läger i några dagar. Sedan flyger jag ner till min blivande hemstad och familj och dagen efter börjar mim tid på the british school och IB programmet. Nu har mitt år börjat. Bara för min skull.
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Heja Tove, du är bäst! Nu har jag äntligen slutat gråta - kl är 3 (eller femton som vi säger här hemma i gamla Svedala). Jag skriver brev till dej. Inga fler snabbmedier - jag lovar! Bara när du ber om det. Kram kram, mamma

2013-07-23 @ 15:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0