Vad jag har haft för mig

Men hallå!
 
Detta var en kul helg! Fredagen tillbringades ensam (mamma var ute och dansade på diskotek) med en film. Midnight In Paris. Vilken överraskning, den var ju jättebra!
  
 
Vidare till nästa dag. Upp tidigt och bort till Lidingö med kollektivtrafik (tåg, tunnelbana, ersättningsbuss, tunnelbana, buss) för bilbatteriet är dött. Där åkte vi längdskridskor på en sjö. Med oss var en kille från Costa Rica från mammas jobb och det var så kul att prata med honom! Vi försökte prata spanska men tack och lov kunde han engelska. Sedan åt vi brunch på en herrgård. Till middag lagade jag en, enligt Linas matkasse, tuff måltid men det blev skiitstressigt för jag skulle in till stan och se Beasts Of The Southern Wild.
  
 
En helt otroligt underbar film. Jag vill också leva i ett skjul och filosofera om sköra livsnät. Får vara med på listan över favoriter.
 
Söndagen bestod nog mest av att åka kollektivtrafik (eller hela mitt liv består av det). Jag skulle nämligen till Sundin (Mikaela heter hon också) som hade födelsedagsfika! Hon bor ute i Upplands Väsby, behöver jag säga mer? Men det var supermysigt, med pajer och ostar och tårtor och massa kompisar från klassen. 
 
Ikväll vill pappa dra med mig på CORE. Att vilja är en sak, lyckas en annan. 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Älskar midnatt i Paris! Jag och Astrid ska på core imorgon!!!

2013-01-28 @ 18:35:44
Postat av: E

Låter ju som en toppen helg verkligen! Linas matkasse <3 Blev maten god då?!

2013-01-29 @ 11:00:50
Postat av: Astrid

Hur var core? Jag har sån lust att testa!

2013-02-01 @ 19:14:46
Postat av: Astrid

Just det, den sista filmen vill jag så gärna se! :)

2013-02-01 @ 19:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0