Många böcker i luften

God fredagskväll gott folk. Här sitter jag i min favoritfilt som framor har vävt. Tidigare idag satt jag på stadsbiblioteket i flera timmar och pluggade matte. Jag är där nästan flera gånger i veckan. Det är nog ett av mina favoritställen att vara på.
 
Annars läser jag mycket nuförtin. 
Främst denna. Så fort jag får en sittplats på tunnelbanan/tåget/bussen viker jag upp tegelstenen, lite sådär lojt och intellektuellt.
 
Sedan denna klassiker med ett mycket vackert omslag. Jag är nog den enda i klassen som blir pirrig när vi ska få en ny bok att läsa i svenskan. 
 
Och denna som är blott några timmar gammal. Köpte den idag av ren nyfikenhet men har egentligen inte alls tid för att läsa den. 
 
Oj, nu ringer mamma. Hejs!

Kommentarer
Postat av: Vicki

åh Tove jag önskar jag var som du och läste en massa, har inte riktigt tid med det nu men nästa år då smäller det, då blir det böcker i mängder! :)

2013-02-16 @ 16:37:32
URL: http://vickigoesamerican.blogg.se
Postat av: Astrid

Hahaha gulligaste bilden på slutet! Vet du vad? Du borde ha med dig tredje boken och läsa i Chile, och när du är där så håller du dig borta från tv-serien så att du kan uppskatta mästerverket som är bok 3 innan du ser säsong 3! :)

2013-02-17 @ 12:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0