Bra helg

På lördagsmorgonen vaknade jag klockan 8, glad och ivrig som aldrig förr och satte på datorn och skype... och väntade... Efter en halvtimme skickade jag ett meddelande fyllt av gråtande smilysar till Ella och undrade om hon hade glömt mig. Och så hade jag missuppfattat tiden totalt! Guud så jag längtar till nästa lördag!
 
Sedan "jobbade" jag större delen av dagen. Vi åkte pulka på tomten, spelade spel och ritade. På kvällen gick mamma och jag på dejt. Middag på ett fullt Vapiano mellan två grabbgäng, ett skånskt och ett stockholmskt och sedan bio på Rigoletto. Vi såg Django Unchained. Tarrantino är ett geni!
  
 
Denna söndag har tack och lov inte varit som alla andra. För idag var jag och träffade massa YFUmänniskor! Några volontärer och ca 15 utresande, de flesta skulle till USA. Vi bowlade på Gärdet och gick sedan en lång promenad till ett café. Det var så otroligt kul. Jag pratade med alla möjliga personer om allt som har med utbyte att göra och nu är jag hur peppad som helst!
 
Ikväll var det föräldrabyte och jag gav barnen mina kära Bratzdockor och oj vilken succé! Nu ska jag ta en kort bastu och sedan plugga gärnet till fysikprovet på tisdag. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Ingen cirkelfys :( Men det låter som om du har haft det bra! :D

2013-02-10 @ 20:19:59
Postat av: Ella

Den dar filmen verkar ju hur bra som helst. Och ah jag langtar tills pa lordaag!

2013-02-13 @ 09:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0