Istanbul Cinco

Sista dagen i Istanbul! Fast ni kanske vill se bilder från kvällen innan när tittade på bilder, skrattade och skrev vykort? Jamen då ska ni få det!
 
 
Så. Nu kan vi gå vidare med våra liv och nästa dag. Frukost. 
Annorlunda, milt sagt. Fast visst slank det ner. 
 
Vi checkade ut. Våra väskor (mina få trasor skramlade runt där innuti = vi hade verkligen ingenting med oss) och den fancy lobbyn. 
 
Ut i stan. Försökte shoppa osv.
 
SVERIGES GENERALKONSULTAT!
 
Vår egna butik! Vi kallar oss nämligen Collin. de heter Conti, mamma och jag heter Hallin. Fet coolt.
 
Sen skulle vi åka båt till ASIEN! T a g g a d e!
 
En av alla trevliga män som ville prata med oss hela tiden. Om du känner dig ensam och oomtyckt; åk till Istanbul!
 
 
Vi fotade som om det inte fanns nån morgondag. Jag var i himmerriket.
 
Landstigningen på den främmande kontinenten närmade sig och spänningen var stor. 
 
Otroligt vackert stationshus... men det är lite öde? Frågade några snubbar. Nej spring tillbaka till båten! Nej, det här är rätt! Nej, tillbaka! Gud så vi sprang mellan båt och Asien. Turkarna måste ha fått sig ett gått skratt. Summan av kardemumman fortsatte vi vår resa till det "riktiga" Asien. 
 
 
Denna trevliga dam ville sälja oss en bil! Vilket välkomnande till Asien! Men sen asså, kolla här... en matmarknad. Jag kommer knappt ihåg att vi gick den dock, ena ögat var stängt, det andra bakom titthålet på kameran.
En mycket vacker bild på mig.
 
och så lite komage på det.
 
Nästa inlägg blir det sista! tack undt lof!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0