Youth

(Ja, rubriken är en låttitel. Man måste ju verka mystisk.)
 
Idag var det gymnasiets första kemilabb! Det är därför man valt natur, för att nörda runt i skyddsglasögon, hälla farliga kemikalier och bli så otroligt glad när experimentet lyckas. 
 
Detta är då en presentation av en pågående destillation, gott folk. Destillation av kopparsulfat och diväteoxid.
 
Annars så kan jag visa en bild på en pärlplattesjöhäst jag gjorde någon gång. Hedda insisterade på att spara den för den var den vackraste pärlplattesjöhästen hon hade sett.
 

Kommentarer
Postat av: Astrid

STYK DEN! STRYK DEN OCH SÄTT UPP DEN PÅ DIN VÄGG! Den var riktigt riktigt fin!!!!
STYK DEN!!!!!!!!!!!!!!

2012-09-07 @ 16:38:36
Postat av: mamma

jaaaa, den är underbar. Jag vill sätta upp den!! och skryta för alla mna vänner!!!! hur DUKTIG MIN dotter Tove är! Jodå, en riktig konstnärstalang ska ni veta. och så musikalisk!!!!

2012-09-13 @ 19:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0