Businessmöte

Denna höst är det dags igen, vi tjejer (da fearsome four som vi nu kallas på fb) drar igång ännu en säsong Halv åtta hos mig! Första middagen höll Astrid i; temat var det geniala Kontor/business. 
 
HAHA Vilken tönt kom på hur vi skulle så? Hur som haver: Jag som ansvarig för international affairs på investföretag (mamma var eld och lågor över denna dresscode, jag fick hindra henne ungefär vid två par skor), Astrid som Anders Borg (till och med ring i ena örat!), Jossan som sekreterare och Ellen som kontorsråtta (också kallad Toffeln). 
 
Arre fick inte vara med. För kort. 
 
Okej, nu vet vi hur vi såg ut.
 
Vi åt middag och berättade om allt som hänt (dom berättar om snygga killar i deras skola (bra då vet jag)) och vad som förhoppningsvis kommer hända. 
 
Jag hade donut, pärlörhängen och namnskylt.
 
Det roliga är ju att jag trivdes i kontorskläder. Mammas kostymbrallor är såå sköna!! Så bra passform och samtidigt så strechtiga!
 
Min man Arre.
 
Han har några fina sidor, jag lovar.
 
Även de allra mossigaste kontorsråttorna kan vara snygga.
 
Måste bara visa den gudomliga chokladtårtan. Eller mer chockladmoussekaka med chokladglasyr. Aaaarrrggghgh. (Annars får jag ursäkta mig för den usla bildkvalitén. Detta var inte en bra fotodag.)
 
Sedan dansade vi på vardagsrumsgolvet, vilket har blivit tradition varje gång vi ses. Får inte visa de underbart smickrande dansbilderna men denna kan väcka er fantasi.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hahaha, älskar bilderna! DET VAR MIN GENIALA IDÉ!! :D

2012-09-28 @ 06:34:15
Postat av: Astrid

Kan vi inte ha det som tradition att fota ett sånt där foto med den där löjliga posen varje middag?

2012-09-29 @ 10:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0