Game Of Thrones

I lördags hade jag en födelsedagsmiddag i förväg med en massa härliga vänner. Lite presenter fick jag också. 3 olika sorters kakor och 3 sorters choklad. Herre. Gud. Ni lägger höga krav på mig hörrni. Sedan fick jag brittisk deckareserie och de två första Game of thronesböckerna!!!!! De har tillsammans drygt 1600 sidor och ser ut som tegelstenar och det är såå underbart! Jag märker att mitt liv håller på att krackelera; struntar om jag råkar komma försent några minuter till skolan för att jag sitter hemma på sängkanten och ska bara läsa klart sidan och de bästa stunderna på dagen är när jag åker tunnelbana/buss/tåg och jag äntligen stolt kan ta fram den massiva pocketen ur väskan och försvinna från världen i några minuter. Den 12-åriga boknörden har åverupplivats. 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

ÅH nu blir jag också helt lässugen! Får ställa mig i kö för att låna dem av dig sen :D

2012-10-24 @ 09:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0