En ovanlig onsdag

Idag hade jag studiedag. Inte mig emot att slippa 9 timmar i skolan. Så jag har vaknat 10, tagit en springtur och pluggat en hel del. Plötsligt var det klockan 4 och jag skulle hämta tjejerna från skola/dagis. På Heddas skola troddes både det ena och det andra om mig, tex. om jag var den där nya engelskaläraren eller om jag var mamma. Hedda och jag gick sedan och filosoferade om saker och ting och hämtade Siri. Sedan gick vi till lekplatsen (som man alltid brukar gå förbi och aldrig stanna vid) och jag klättrade med för tajta jeans och bjöd dem på 5 stycken Nonstop i den stora gungan. 
 
Siri räknar. (Nej, bilden är inte spegelvänd)
 
Nu har jag lagat köttbullar och potatismos och de har fått sitta i TVrummet och äta (världens bästa storasyster tillåter allt). Snart blir det dagens andra träningspass och bastu med pappa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0