Klassen flyttar in hos Li

Igår efter skolan skulle sisådär halva klassen hem till Li för att ha skräckfilmskväll! Först handlade vi mat, lagade egna hamburgare (jag vet, så ambitiöst som helst) och såg på film. Det hade köpts nötchoklad och alla var helt galna med min allergi mot nötter. Satan vad alla frågade, påpekade och oroade sig så mycket! "Tove, ät inte chokladen i den här burken" "Tove, blanda inte i chokladen i flädersaften". Haha. Vi såg en helt sjuk film och när det hade blivit mörkt kom några till. När klockoan blev ungefär 1 skulle vi ut och gå och i armkrok på rad gick vi runt i Årsta i en timme. Sen var det dags för nästa film, förvirrad bäddning, fnitter och sen någolunda sömn. 3-4 timmar senare vaknade vi utvilade, åt hemlagade miniscones och såg på Lady och Lufsen.
.
.
När jag kom hem sov jag i 4 timmar tills pappa väckte mig (tack och lov!). Så jag segade ut till altanen och de sista solstrålarna och stickade. Jag älskar att sticka.
.
Och hörrni, jag är så glad för att jag har kommit i en så bra klass. Dom är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0