Karnevaldag

I fredags var det så himla kul i skolan! Att ha projekt är asnice för vi slutar alltid vid 12 ungefär. Just igår fixade skolan en karneval i parken utanför med kakor, sockervadd, pajkastning och sumobrottning.
.
Jag och Krebser skaffa sockervadd!
.
Ha, det var så himla kul att titta på. Jag ville också, men det var ingen som ville köra mot mig.
.
Tja, det var väl en tredjedel av hela skolan ute. Vi är bara 350, haha.
.
Ella, Ellen, Lisafisa och Ebba.
.
Efter det kröp alla musikare ner till källarn, där vi hör hemma, och repade. Det börjar låta riktigt bra så jag tror konserten kommer bli lyckad!
.
Haha, okej det kanske inte var helt fokuserat.
.
Sen gick kvinnorna i familjen och handlade mat och lagade pastasallad i skolans kök.
.
Som vi alla åt ute i solen.
.
Ha, Ulmes blick...
.
Sen lallade vi runt i musikrummet ett tag till. Och hörrni!!! Asså kolla den här videon, den är sjuk. Den måste vi köra på nån konsert!

Kommentarer
Postat av: Astrid

AHhaha, den där har jag sett förut, men låten är hemsk att ha på huvudet! Speciellt om man råkar gå runt och sjunga på den lite sådär småhögt....

2012-05-26 @ 12:44:07
Postat av: Astrid

Jag hade JÄTTEGÄRNA hoppat i en sumobrottardräkt och brottats med dig Tove!! (jag är här igen och kommenterar)

2012-05-26 @ 13:50:47
Postat av: lollooooo

tooovis!:D vi måste ringa någon dag och prata lite! hehe ingenting har hänt men det var så längesen vi pratade juuu :D sen måste vi ju smida lite planer till i sommar!



/

Lovisa edlund... du kanske vet vem hon är ...

2012-05-28 @ 20:51:41
URL: http://rockarhamstern.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0