Man diggar pärlor va

Asså hörrni
Ella hade gjort en ascool grej med sina hörlurar, satt pärlor på sladden!! Hur bra är inte det?? Och så förstördes mina efterlängtade studietimmar ikväll. Nu ska jag visa hur man gjorde, med min vän webcameran. Ella, all cred till dig.
(och nej jag hann inte sminka/tvätta/håra/kläda mig innan denna fantastiska demonstration)
Först, hitta pärlor. Sen klipper du itu dom (med en sax kanske).
.
Sen bänder du upp dom (med saxen) och trycker på dom på sladden/tråden.
.
Efter ett tag blir det såhär! Men folk, ge inte upp, även om det är långt kvar upp till öronen.
.
Done. Lets digga some music.
.
Ooohh yeeah. Le music running through my pearls.
.
Resten av sladden gör jag imorgon. Nu måste jag återgå till mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Jossan

HAHAHAHAHAH SISTA BILDEN, tove ibland är du så jävla konstig.... hahahahha

2012-03-19 @ 18:05:29
Postat av: karin the knee

otroligt bra idé och fantasktiska bilder. du är ju kul!

2012-03-20 @ 00:17:53
Postat av: Ellen

Haahahahhaahaha, TOVELICIOUS!

2012-03-20 @ 17:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0